duminică, 24 martie 2013

Hop-Tye (mei tai marca Hoppediz)

Zilele acestea, in cadrul campaniei de testare, am avut ocazia sa probez si un Hop-tye, adica un mei tai marca Hoppediz. Ca orice lucru nemtesc, este bine facut. Daca e ceva care sa nu-mi placa la el, este vorba doar de dimensiunea totala si de faptul ca atarna pe jos fasiile de material pana il legi, ca si la wrap. Si legatul in sine necesita putina rabdare, precum si un bebe linistit, doritor sa fie purtat, cooperant. :) Dar aceasta este doar o chestiune de preferinte, eu fiind mai degraba fan SSC-uri decat esarfe.

Insa la aspectele pozitive este la fel de bun ca orice alt mijloc de purtare ergonomic. Datorita fasiilor late de pe umeri care se muleaza si distribuie uniform greutatea pe toata suprafata, Hop-tye-ul este foarte comod. Odata pus, poti pleca linistit la drum. Materialul este moale, de calitate. Partea dintre picioarele bebelusului este reglabila, putandu-se ingusta cu ajutorul unui snur, pentru bebelusii mici. Partea de sub genunchi este captusita cu burete. Are si gluga. Vine intr-un saculet, insotit de un manual frumos ilustrat, cu explicatii detaliate despre diferitele pozitii de purtat si legaturi posibile. Poate fi purtat si in spate.

Daca cineva isi doreste acest mei tai si are dubii daca sa-l achizitioneze sau nu, eu il recomand cu caldura, se gaseste la Wrapmama's Shop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu