joi, 16 august 2012

g Diaper / Little g Pants

Am gasit acest scutecel intr-un magazin din Iasi de hainute pentru copii. Era singurul, cine stie cum a ajuns acolo. L-am luat pentru ca vroiam foarte mult sa vad prin ce difera fata de celelalte scutece cunoscute.
In primul rand, g Diaper sau Little g Pants este un scutec ce se situeaza intre scutecele de unica folosinta si scutecele textile, este un hibrid. El este conceput pentru a fi folosit cu inserturi de unica folosinta, ecologice, care se arunca in toaleta. Dar la fel de bine pot fi folosite si inserturi textile. Eu l-am cumparat fara nici un insert.

Cum arata
- Scutecul in sine sau protectia / exteriorul este dintr-un bumbac foarte moale si subtire ceea ce il face foarte placut la atingere.
- Are forma aproximativa de trapez (mai lat la spate), cu doua benzi late de elastic pe talie si cu doua mansete moi la picioruse.
- Inchiderea cu arici se face din fata spre spate, pentru a-i fi mai greu copilului sa traga si sa-l desfaca.
- In interior este captusit cu un material impermeabil deosebit de subtire si moale (nylon polyurethane coated) in genul sacoselor biodegradabile din amidon de porumb. :D
- Probabil ca in aceasta forma poate fi folosit si ca protectie pentru un scutecel fitted sau prefold prins cu snappy. Nu am incercat.
- In interior mai are un fel de punga dreptunghiulara cu marginile ridicate, destul de finuta, prinsa in patru colturi cu capse, in care se pune insertul absorbant. Fara acest suport (care este tot impermeabil) inserturile aluneca.
- Este un scutec pe marimi, al meu este L (12-16 kg), dar acum il folosesc cu succes si la bebe mic.

Impresii
- Imi place mult ca este moale si subtire.
- Imi plac mansetele de la picioare, desi daca strangi mai mult la burtica se strange si la picioruse.
- Nu prea imi place sistemul cu punga din interior.
- Sunt preferabil de folosit inserturi textile care au strat stay dry.
- Eu l-am folosit cu diferite inserturi: din bambus, microfibra, bumbac. Totusi de multe ori inserturile au alunecat din fata spre spate.
- Scutecul se usuca mai greu decat un scutec din PUL.
- As fi vrut sa incerc si cu inserturile biodegradabile de unica folosinta de la Charlie Banana sau GroVia.
- Totusi nu inteleg de ce as alege sa folosesc un scutec cu exterior textil si interior de unica folosinta (care are contact cu pielea si nu stiu exact ce contine). Doar pentru comoditatea de a arunca si a nu mai spala? As prefera varianta inversa: un "pampers" sau un exterior din orice in care sa pun un material de protectie la contactul cu pielea. :) De fapt de asta prefer scutecele textile, care asta inseamna: material textil la contactul cu pielea si o protectie subtire impermeabila la exterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu