vineri, 15 iunie 2012

Interviu cu Reka Godri - "Wrapmama"

Fostul magazin Greenbaby a fost, cred, primul magazin unde am vazut scutece textile (scutece fitted Little Lamb, protectii de scutec, scutece cu buzunar Wonderoos), dar si mijloace de purtare a bebelusilor (Bondolino, wrap, sling). De atunci magazinul a crescut, a adus constant noi si noi produse, s-a dezvoltat, a capatat un nou aspect si chiar un nou nume: Wrapmama's Shop. Astazi el implineste 3 ani de existenta. Cum s-au petrecut toate aceste schimbari ne spune Reka, mamica energica si motivata care il conduce lucrand de acasa (WAHM).

- Cand ai pornit aceasta afacere si cum ti-a venit ideea ei?
Am pornit afacerea cu trei ani in urma, cand fetita mea avea 1 an si jumatate. Am deschis magazinul pentru ca descoperisem mijloacele de purtare ergonomice si scutecele lavabile, despre care am si scris multe articole pe blogul meu Wrapul si alte minunatii pornit inca in 2008, si am dorit ca si alte mamici din Romania sa afle de ele, sa aiba sansa de a le cumpara de la noi si sa nu fie nevoite sa comande din strainatate.

- Este un domeniu de nisa. Cu ce produse ai inceput?
Am inceput cu cateva branduri de wrapuri tesute (Hoppediz si Storchenwiege) si scutece lavabile (Wonderoos, Pop-in), care nu au fost cunoscute si accesibile deloc la noi cu trei ani in urma, dar din fericire azi din ce in ce mai multe mamici le folosesc si le apreciaza.

- Pe parcursul dezvoltarii afacerii a mai aparut un bebelus in familia voastra. Cum te-a influentat acest lucru?
Nasterea baietelului meu a fost categoric un lucru pozitiv in familia noastra. Astfel am avut sansa sa reiau activitatile care-mi placeau asa de mult si cu fetita mea: sa alaptez, sa-l port, sa folosesc scutece lavabile colorate si vesele. Imi place mult sa am familie mare in jurul meu.

- Trecerea la alt aspect al site-ului a fost un lucru pozitiv? Cum l-au perceput clientii?
Consider ca a fost un lucru pozitiv trecerea la format de webshop, pentru ca astfel plasarea comenzilor a devenit mai usoara si am putut organiza mai bine produsele, al caror numar s-a inmultit considerabil fata de inceputuri.

- Ce s-a intamplat cu fostul Greenbaby? De ce a trebuit sa va schimbati numele si ce impact a avut asta?
Numele magazinului nu l-am schimbat de buna voie, ci fiindca firma Green Baby din Marea Britanie a inregistrat acest nume ca trademark pe nivel european, si astfel eu nu-l mai puteam folosi. Nu m-am bucurat de acest lucru, pentru ca pe decursul anilor multi au cunoscut magazinul meu sub numele Greenbaby, care era foarte simplu de retinut, dar am gasit numele nou si am mers mai departe. Din fericire schimbarea numelui si adresei de web nu a afectat foarte mult traficul, iar mie a inceput sa-mi placa si mai mult noul nume, pentru ca ma reprezinta mai bine decat numele anterior (avand si blogul cu numele wrapmama.blogspot.com).

- Te preocupi mult de marketingul firmei, mereu anunti lucruri noi, concursuri, reduceri, campanii de testare si altele. Cum reactioneaza publicul?
Imi place mult sa lansez concursuri si campanii de testare, pentru ca astfel pot interactiona mai mult cu clientii si clientii potentiali ai magazinului. Imi place sa am contact "personal" cu cat mai multe mamici, sa aflu parerile si nevoile lor legate de produse pentru bebelusi si copii.

- Ce planuri de viitor ai si cum crezi ca va evolua afacerea?
Nu planific foarte multe pentru viitor. Mergem inainte, cu siguranta cu mai multe produse noi, cu campaniile si concursurile de care v-am obisnuit. Acest magazin inseamna mai mult pentru mine decat o afacere, imi face mare placere sa ma ocup cu produsele pe care le comercializez, sa ofer informatii despre ele, si voi continua sa-l dezvolt pana cand vad ca clientii au nevoie de produsele noastre. :)

- Tie si magazinului va doresc multe succese in continuare! La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu