luni, 18 iunie 2012

Intalnire babywearing

Intr-o dupa-amiaza de duminica frumoasa si calduroasa de vara 5 mamici (plus copilasi, tatici, bunici) ne-am intalnit intr-un cadru natural, linistit si inmiresmat (gradina botanica) pentru a mai discuta de ale noastre.
Mai precis, Ilinca a venit cu esarfele (wrap, sling cu inele si mei tai) si a initiat o mamica interesata in tainele purtarii bebelusilor, demonstrand cu dibacie diversele modalitati de legare si povestind din bogata ei experienta de mamica purtatoare.
Eu, desi mi-am propus ca aceasta iesire sa fie doar de relaxare, mai ales nefiind pe tema "mea", tot nu m-am putut abtine sa nu iau cu mine si sa arat un chilotel de antrenament la olita de la PopIn si mai ales sa ma laud cu ultimul model de scutecel textil din colectia noastra: Smart Nappy de la Mothercare, marime foarte mica (newborn 2-5 kg). Evident, au venit si intrebarile: care scutece sunt mai bune, ce recomandari pot face, ce este mai potrivit pentru nou-nascuti. Pe langa raspunsurile orale am promis sa-mi fac "temele" si in scris, aici pe blog, pentru a fi lamuritoare pentru cat mai multa lume.
Iar Cristina a venit cu surprize pentru cei mici (de altfel ne-a surprins in mod placut si pe noi): jucarii fel de fel si baloane de sapun! :) Iar in particular am discutat despre o alta surpriza pe care v-o pregatim. ;)
A fost o intalnire degajata, relaxanta, vesela, si speram ca si cele doua mamici noi s-au simtit la fel de bine in compania noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu