sâmbătă, 12 mai 2012

Curcubeu de scutece

Pentru ca am gasit pe un blog aceasta provocare, m-am gandit sa particip si eu cu un curcubeu inedit, din scutece textile.
Poate ca multa lume nici nu a auzit de scutece textile...Nu sunt traditionalele pelinci, ci chilotei absorbanti foarte draguti, alcatuiti din 3 materiale in general: la exterior un strat impermeabil, la mijloc un strat mai gros, foarte bun absorbant, iar la contactul cu pielea un material "stay dry" pentru a evita contactul cu umezeala.
Scutecele refolosibile sunt o alternativa foarte simpatica (dupa cum se vede) la obisnuitii "pampersi", dar mai ales o alternativa sanatoasa, deoarece, in timp ce scutecele de unica folosinta sunt pline de chimicale care pot avea efecte negative nedorite, mai ales pe termen lung, scutecele textile previn iritatiile. Aceste scutece se spala si se folosesc din nou. Astfel, devine si o alternativa economica (15-20 de scutece lavabile fiind suficiente, fata de zecile de baxuri de "pampersi") si una ecologica (ele se refolosesc de sute de ori, inclusiv cu urmatorii copii, pe cand cele de unica folosinta creeaza munti de gunoaie ce nu se descompun decat in sute de ani).
Va incurajez sa incercati sa folositi aceste scutece care se gasesc deja in mai multe magazine online din Romania, iar informatii puteti gasi pe net, precum si pe blogul dedicat lor: scutece textile. Eh, v-am starnit interesul?

PS: Doar rosul mi-a lipsit din colectie si am folosit in locul lui un scutec pentru inot. Celelalte sunt scutece refolosibile obisnuite, care se folosesc zi de zi (inclusiv noaptea). :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu